Gelecekteki Rafet'e


.

Selam...

Bazen kendi kendime konuşurum bazen akıllıca şelerde düşünürüm ama söz uçar yazı kalır derler yazarım dedim bende.

Rafet çok bahtsızsın gelecektede ölemisin öleysen nasıl yaşadın şimdiye kadar gelecekteki sevgilin napıyor var dimi bak yamuk olmasın o kadar hayal kuruyoz.Hayata erken atıldım bi baltaya sap olayım diye olabildimmi gerçekten bu kadar çabama değdimi annem babam çevrem gurur duyuyomu benden... babam iyimi... arkadaşlarımdan beni bırakıp giden oldumu... kaç kere ağladım.. neye ağladım... bi gelsen amma sorular sorarım.. gelecekte sevgilim ne zaman geldi gelince çok kızmasaydın vardır bi bildği oda güzel olsun istiyor herşei bekledin dimi rafet Sabretmeyi seversin sen,yoksa bu mektubu okurken yine pc kucaında bunalım bi müzik dinlerken yalnız mı kodular seni tabe verdin kıza kredi kartını felç dur diyende yoksa yandık :d Rafet hayırsız olmadım dimi herkese hal hatır sordum... Aileme kendime etraftan heç laf getirmedim dimi.. ulan rafet ne salakmışın böle mektup yazılırmı dediğini duyuyorum gelecekte çok karizma gördüm rafet seni yapma bunu :p Gelecekteki rafet ben bu mektubu yazarken çok seviyodum seviyomu oda beni öğleyse eğer söz nişan faln yapın kızı kapmasınlar gelecekte geçmişime dair keşkeler olmasın geçmişten biri olarak söylüyorum heç vaktim yok... Rafet ne sorunun varsa yine içine mi atıosun dinliomu seni..dinler heralde yüzün kızarır durgunluk geldiği an yine noldu sana bitanem der belki sen başta kesin yok bişi dersin ısrar eder anlatırsın sende... elini omzuna dokundurur öper belki geçicek der o an geçer gülümsersin öle oluyor dimi.. Geçmişte yaşadığın hatalardan ders çıkarıosun dimi sigaraya faln başlamadın umarım.. sigarayı bıraktırabildinmi sevgiline.. bırakamıyor dimi..ona hep sevdiğini söyle sakın kırma onu sus diyince susmasını bil sinir etme yine sevdiğini söyle eline bi mutluluk geçti geçmişinde olmayan onu harcama oralarda selam söle kendine iyi bak ben bakıyomda sende gelecekte devam et işte :p

Your Reply