Gelecekteki Sevgiliye Mektup


.

Selam..Dünüm Bugünüm Yarınım

Nie gittin geleceğe iyidik böle nie erteledin çok mu film serettin donduralım bunuda seneye açarız tarzında film seneryoları iyi bakam öle olsun sen yokken heç bişi deişmedi deişende ikimizle birlikte deişti zaten. Ben yerimde saydım çalıştım hep yine çalışkan çocuk dediler yine. Eskiden yani şimdi sana göre uzundu saçların bak bilesin harcama onları yok mektubu okurken kısaysa üzülme uzat, yakışıolar sana Gülümsemeni deiştirme hiç değişmezde zate. Gelecek iyidir umarım, hala yaşıosam güzel şeyler olcak böle durumda ölmek acı olur haberlere konu olurum bu mektupla :). eğer hala tanımadım seni diosan bi gel yanıma tanı belki gitmek istemezsin bi yere seversin geleceğimdeki geçmişim olmazsın belki birlikte devics dinleriz şimdi yaptığım gibi o kadar umut doluyumki o kadar yüzüm gülüyorki sanmaki geleceğe gittin yanımdan diye değil gelecekten umutluyum diye bide tabe gelecekteki maç sonuçları sayısal sonuçlarıyla geri gelsen iyi edersin lazım olur :D gelecekte hala gelecekte gideriz dediğimiz yerler duruyosa gideriz hepsine istanbulda sakin bi yerinde bi yılbaşı kutlaması yaparız elimizde şaraplarla kafamız güzelken dünya daha bi güzel olur belki. Sen naptın sahi gelecekte ne zevk aldın geri gelince aynı şeleri yaşıcan hani filmin sonunu bilmekten hiç zevk almazdın. Nese geri gelince fark katarız belki müstakbel sevgilim.. :) sevgilim seni çok seviyorum bilesin gelecektede sevcem ama sen buna şaşırmıcan ordan geldiğin için bana süpriz olucak :D çabuk gel çok özledim seni daha bi sürü film izlicez senin önerdiğin bi ton film olur şimdi gelecekten daha çok yer gezcez daha çok gülcez daha çok sevcez birbirmizi daha çok hayal kurcaz.
hani insanların ruh ikizleri vardır derler ya o sensin herşeimsin çabuk gel hade yeter çok gezdin oralarda

Rafet... tarih:eskiden

Your Reply