Karmakarışıklaşma


.


Saat Kaç?
-23:38
Düşündüm napardım 22 dakikam kalsa aslında daha önce düşündüm ama sorduğunda 22 dakika kalmıştı ne yapardım?

-endişe..
-korku...
-panik...
-birdenbire pörtleyen keşke cümleleri....
-boş vermişlik...

-bla bla

hangisi? Karar veremiyorum belkide eskisi gibi hayalgücü işlemiyor tıkır tıkır yada politik klasik cümleler kurmak istemiyorum

-ona sevidiğimi sölerdimm
-ay ne romantikkkkkkk :p

heralde son 22 dakikam kalsa ayy ne romantik tarzı bişi duymak istemdiğim içindir. :D


söyledim... ama 22 dakika kala değil daha önce...

artık tadı yok kalan 20 dakikanın filmde yarım kaldı zaten

nese napardım soru bu kalan 20 dakikada...
böle giderse naptığım belli her zamanki gibi düşünmek sadece başka hiç bişi yok geri saymak sora aa 1 dakika kalmış dicem 15 dakika sonra pişman olcam yine...

Nese pişmanlıkta hayatın parçası 15dakika sora bitcek olan.

-14,13,12,11,10

canım yeşil elma istedi...

-9,8,7,6,5,4,3,2,1
.
.
.
5dakika ve 4 ve 3

hanngi saate göre acaba bilgisayarın saatine göre 1

telefon saattine göre 2

doldu süre yine bişi olmadı..

Yine cevap yok...



Your Reply